Iniekcja ciśnieniowa i zalety

Iniekcja ciśnieniowa i zalety

Iniekcja ciśnieniowa jest tym, czego potrzebujesz, jeżeli ściany w twoim domu są zawilgnięte. Niestety, takie sytuacji zdarzają się bardzo często, jednak najczęściej są one wynikiem naszych zaniedbań. Zdarza się, że zaniedbania te More »

Promocja finansowa

Promocja finansowa

Marketingowe działania dotyczące naszej działalności finansowej muszą być zaplanowane bardzo szczegółowo. Oznacza to skorzystanie z różnych ciekawych wariantów reklamowych dostępnych w internecie albo też w sferze tradycyjnej. Na pewno zainteresuje nas tutaj More »

Kurtka na żagle?

Kurtka na żagle?

Warunki panujące pod żaglami są niekiedy bardzo trudne i wymagające. Odzież którą wtedy użytkujemy jest eksploatowana znacznie bardziej niż w warunkach normalnych. Musi być zatem naprawdę dobrze przygotowana. Dla żeglarza jedną z More »

SteelSeries

SteelSeries

SteelSeries to marka, która powstała w roku 2001 i wciąż prężnie się rozwija. Zajmuje się produkcją profesjonalnych akcesoriów dla graczy komputerowych. W ofercie SteelSeries znajduje się wiele innowacyjnych produktów, zaprojektowanych specjalnie z More »

Inwestujemy w promocję

Inwestujemy w promocję

Inwestycja w promocję jest koniecznością, jeśli chcemy odnieść sukces w branży. Trzeba brać pod uwagę, że konkurencja nie będzie biernie przyglądała się naszym poczynaniom, tylko weźmie się ostro do pracy i będzie More »

 

Tworzenie oprogramowania call center

Oprogramowanie call center instalowane jest online, co stanowi tańsze rozwiązanie od stacjonarnej instalacji. Wdrożenie oprogramowania i jego konfiguracja z istniejącymi już systemami odbywa się w szybki i sprawny sposób. Także wszystkie późniejsze aktualizacje systemu pozostają bezpłatne. Za bieżące wsparcie techniczne oprogramowania odpowiedzialny jest zawsze dostawca. Zastosowanie oprogramowania call center pozwala także na bieżące dopasowywanie ilości stanowisk pracy do potrzeb firmy i dostosowywanie dostępnych funkcjonalności do oczekiwań jej pracowników. Posiada ono odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, a dodatkowo, w razie awarii jednego łącza, automatycznie przełącza się na inną trasę kierowania posiadanych pakietów, a łącza telekomunikacyjne posiadają kilku różnych dostawców.

Aplikacja służąca do obsługi call center dostępna jest w trzech wariantach. Oprogramowanie call center umożliwia zarówno sprawną obsługę komunikacji przychodzącej, jak i wychodzącej oraz centralizuje wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, czyli infolinię, stronę internetową oraz pocztę email. Wspomniana obsługa komunikacji przychodzącej umożliwia sprawne zarządzanie połączeniami oraz bieżącą obsługę otrzymywanych zgłoszeń. Pozwala to na skrócenie czasu oczekiwania klienta na połączenie z pracownikiem, pomaga zdobywać wiedzę o kliencie i sprawnie nią zarządzać. Wśród funkcjonalności oprogramowania call center w zakresie połączeń przychodzących można wymienić możliwość jednoczesnej obsługi dowolnej liczby zapowiedzi głosowych i powstałych kolejek, natychmiastową identyfikację dzwoniącego klienta po jego numerze telefonu, możliwość pracy każdego z agentów na dowolnym stanowisku oraz możliwość monitorowania rozmów i podpowiadania pracownikom odpowiadającym na pytania, ocenę nagrań i tworzenie raportów, pozwalających na kontrolę poniesionych kosztów.

Oprogramowanie call center do spraw obsługi komunikacji wychodzącej pozwala na podniesienie efektywności projektów telemarketingowych firmy i dotarcie do większej liczby klientów w jednocześnie krótszym czasie niż wcześniej. To wszystko jest możliwe za sprawą ułatwień w prowadzeniu wielu kampanii jednocześnie. Konkretne elementy oprogramowania pozwalają także monitorować działania pracowników. Oprogramowanie call center umożliwia także zarządzanie kontaktami osób, do których skierowane są poszczególne kampanie i ułatwia przeprowadzanie ankiet. Może w sposób automatyczny oddzwaniać do klientów, którzy nie zostali obsłużeni i wyświetlać dane klientów w panelu i skrypcie. Inne funkcje podobne są do funkcji dostępnych w oprogramowaniu call center dla obsługi połączeń przychodzących.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *